wtorek, 23 sierpnia 2011

Zaczaruj poranek
Budź mnie pocałunkiem
Uśmiechaj się 
kiedy zaplatam włosy
w Twój ulubiony warkocz
i kiedy wkładam sukienkę
specjalnie dla Ciebie 
Rozpieszczaj mnie śniadaniami
na zielonej trawie

Pozwól mojej twarzy
zbierać poranne promienie
wschodzącego słońca
Pozwól palcom
łapać krople
odchodzącej rosy

Odkrywaj ze mną dzień
Spoglądaj mi przez ramię
kiedy czytam książkę
Zanuć mi
nasze wspólne, ukochane
melodie 

Tańcz ze mną wieczorami
Tango, tango ze mną tańcz
Trzymaj mnie w ramionach 

kiedy oglądamy gwiazdy
mieniące się złotem
na granacie nieba

I wreszcie 

Układaj mnie do snu
Tak bym mogła śnić
Śnić o kolejnym szczęśliwym dniu 

2 komentarze:

  1. Znowu sympatyczne ;-)

    Przy okazji dobrze, że posty są na jednej stronie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Staram się ulepszać bloga z myślą o czytelnikach. :) Pojawiły się również etykiety, żeby był tu jakiś w miarę możliwości porządek. :)

    Przyjemnego czytania życzę! ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy